Zwrot lub wymiana

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 15 dni na zwrot zakupionego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Jak zwrócić produkty do sklepu MilenaBielizna.pl?

Formularz zwrotu / wymiany: Pobierz plik

  1. Wypełnij formularz zwrotu.
  2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić.
  3. Do produktów dołącz formularz zwrotu towaru oraz dowód zakupu.
  4. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.
  5. Pamiętaj, że zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 15 dni.
  6. Odeślij towar bezpośrednio do nas.
  7. Zwrot towaru dokonujesz na swój koszt.

Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy odesłać produkt na adres:

Milena Bielizna - Salon Partnerski Triumph Sloggi
al. Jana Pawła II 30
93-570 Łódź

Zwracany produkt musi spełniać poniższe warunki:

  1. Jest szczelnie zapakowany w kopertę kurierską lub kartonik.
  2. Jest wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej na adres salonu w Łodzi.
    Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
  3. Produkt nie posiada żadnych śladów użytkowania takich:
    • plamy na materiale
    • naruszone metki
    • zapachy perfum/proszku do prania
    • ślady po pudrze/fluidzie
    • uszkodzenia mechaniczne

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Ponadto, zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.Konsument zwraca produkty na własny koszt. Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego kosztów dostawy i zwrotu.

Reklamacja

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się!

Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach.

Jak zareklamować produkt do sklepu MilenaBielizna.pl?

Formularz reklamacji: Pobierz plik

  1. Wypełnij dokładnie formularz reklamacji.
  2. Spakuj produkty, które chcesz zwrócić.
  3. Do produktów dołącz formularz reklamacji towaru oraz dowód zakupu.
  4. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.
  5. Odeślij towar bezpośrednio do nas.
  6. Reklamację towaru dokonujesz na własny koszt.

Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:

Milena Bielizna - Salon Partnerski Triumph Sloggi
al. Jana Pawła II 30
93-570 Łódź

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Niezależnie czy wysyłasz zwrot, czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:

  • Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt.
  • Reklamowany produkt powinien być czysty
  • Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.
  • Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu
  • W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
  • W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego w naszym sklepie on-line.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, zapraszamy do kontaktu pod numer: +48 515 327 457