Właścicielem i administratorem sklepu internetowego milenabielizna.pl jest firma:

„MILENA " Milena Kilian z siedzibą w
ul.Wolborska 44
97-310, Moszczenica
NIP: 833-113-37-27


Przed dokonaniem pierwszych zakupów prosimy o przedstawienie się, to jest o podanie nam niezbędnych informacji osobowych i teleadresowych.

Umożliwi nam to sprawne nawiązanie kontaktu i bezpiecznie dostarczenie zamówionej przesyłki.

Potocznie nazywa się to rejestracją. Dzięki temu Państwa dane będą już w naszej bazie danych i nie będzie potrzeby ponownego ich wpisywania podczas robienia kolejnych zakupów. Rejestracja poza tym upoważnia do otrzymywania informacji o nowościach i promocjach w naszym sklepie, jak również umożliwia korzystanie z narzędzi ułatwiających zakupy.

Wszystkie podane nam informacje będą wykorzystywane tylko w celach niezbędnych z realizacją zamówienia.

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu.

Dla tych z Państwa, którzy cenią sobie prywatność, umożliwiamy również dokonanie zakupów bez rejestracji.

Nie będzie jednak wówczas możliwe skorzystanie z wielu elementów ułatwiających zakupy (schowek, historia zakupów, etc…)

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Na zamówione produkty wystawiamy paragon fiskalny lub na życzenie klienta fakturę VAT.

1. Statusy zamówień

1.1. Sklep internetowy milenabielizna.pl w celu ułatwienia zakupów prowadzi różne statusy, w zależności od postępu realizacji.
Statusy zamówienia są wysyłane na pozostawione podczas rejestracji konto e-mail zamawiającego.

1.2. Opis statusów zamówień:

- status „przyjęte” - jest wysyłany w momencie złożeniu zamówienia w sklepie. Informuje o złożeniu zamówienia w sklepie oraz podaje jego szczegóły. Jest potwierdzeniem prawidłowości procedury zamawiania towaru. Zastrzegamy sobie również telefoniczną weryfikację przyjętego zamówienia

- status „oczekiwanie na płatność przelewem” jest wysyłany, gdy wybierzesz płatność przelewem

- status „w trakcie realizacji” - jest wysyłany w momencie przyjęcia złożonego zamówienia
do realizacji

- status „wysłane” - jest wysyłany w momencie wysyłki towaru do klienta.

2. Składanie zamówienia.

2.1 Zamówienia na towar przyjmowane są poprzez sklep internetowy, pocztę elektroniczną oraz telefon (w godzinach od 9 do 19).

2.2. Sklep internetowy nie określa minimalnej kwoty zamówienia.

2.3. Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie, wysyłamy status „Przyjęte”, przyjęcie zamówienia do realizacji jest potwierdzane statusem „w trakcie realizacji". 

2.4. W sytuacji gdy na formularzu zamówienia dane klienta będą niekompletne lub nieprawdziwe, zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji.

3. Realizacja zamówienia i wysyłka

3.1. Termin wysyłki wynosi od 1 do 3 dni roboczych, licząc od daty złożenia zamówienia przy sposobie płatności za pobraniem i od daty zaksięgowania wpłaty na naszym koncie bankowym w przypadku przedpłaty. 

3.2. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem kuriera InPost oraz Poczty Polskiej.

3.3 Dostawa może być realizowana przez kuriera InPost, kuriera Poczty Polskiej, do paczkomatu Inpost, do odbioru w placówce Poczty Polskiej, oraz poprzez osobisty odbiór w naszych salonach stacjonarnych.

3.3. System sam nalicza koszt przesyłek, który wynosi od 14,00 zł do 24,00 zł w zależności od wybranej formy płatności i dostawy. Przy odbiorze osobistym w salonach stacjonarnych nie jest doliczana  żadna opłata za dostawę.
Dokładny opis kosztów wysyłki znajdą Państwo w zakładce: KOSZT WYSYŁKI.

Przy przedpłacie na konto zamówienia o wartości przekraczającej 149,00 zł wysyłamy bezpłatnie.

4. Reklamacje, wymiany i zwroty.

4.1. Reklamacje

Produkty wadliwe bądź uszkodzone fabrycznie są wymieniane na nowe pod warunkiem zgłoszenia uszkodzenia w terminie 15 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki oraz zwrotu towaru wadliwego, bądź uszkodzonego pod adres sklepu: „MILENA” Oficjalny Partner Triumph Sloggi; 93-570 Łódź, al. Jana Pawła II 30. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu (lub faktury) otrzymanego z towarem wraz z formularzem wymiany/zwrotu znajdującego się tutaj. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów. Koszty przesłania Państwu wymienionego towaru pokrywa sklep. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności, a towar taki nie podlega zwrotowi/wymianie. Dlatego też prosimy o staranne pakowanie zwracanego, reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe prosimy pakować w twardym kartonie.

4.2. Wymiana

W sytuacji gdy towar nie odpowiada Państwa oczekiwaniom (np.: nieprawidłowy rozmiar, fason itp.) w ciągu 15 dni od daty otrzymania przesyłki istnieje możliwość jego wymiany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty, pozbawiony uszkodzeń, kompletny, czyli posiadający opakowanie, oryginalne metki oraz dowód zakupu (z naszego sklepu). Koszty przesyłki pokrywa klient, łącznie z ponowną dostawą, - przy wymianie towaru na inny model zostaną uwzględnione różnice w cenie. Prosimy o odesłanie na adres sklepu: „MILENA” Oficjalny Partner Triumph Sloggi; 93-570 Łódź, al. Jana Pawła II 30. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu (lub faktury) otrzymanego z towarem wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów. W przypadku uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności, a towar taki nie podlega wymianie. Dlatego też prosimy o staranne pakowanie zwracanego, reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe prosimy pakować w twardym kartonie.

4.3 Zwroty

Mają Państwo prawo zwrócić towar, jednocześnie odstępując od umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 15 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie towaru. Zwrot jest akceptowany pod warunkiem, że towar jest nie używany, czysty, pozbawiony uszkodzeń, kompletny, posiadający opakowanie, oryginalne metki oraz dowód zakup (z naszego sklepu).

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, prosimy poinformować nasz sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, np.: pismo wysłane wraz ze zwracanym towarem, na adres sklepu:  „MILENA” Oficjalny Partner Triumph Sloggi; 93-570 Łódź, al. Jana Pawła II 30. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu w postaci paragonu (lub faktury) otrzymanego z towarem wraz z formularzem wymiany/zwrotu. Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów. W przypadku uszkodzenia towaru z winy zamawiającego sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności, a towar taki nie podlega zwrotowi. Dlatego też prosimy o staranne pakowanie zwracanego, reklamowanego towaru w sposób, który uchroni go przed uszkodzeniem bądź zniszczeniem podczas transportu. Biustonosze, gorsety, stroje kąpielowe prosimy pakować w twardym kartonie.

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy, zwykły sposób doręczenia oferowany przez nas) niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 15 dni od dnia, w którym otrzymamy paczkę ze zwróconym towarem. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostało przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że strony ustalą inne rozwiązanie. Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

Formularz zwrotu możesz pobrać: tutaj

5. Dane osobowe.

Sklep internetowy milenabielizna.pl informuje wszystkich Klientów /Konsumentów dokonujących zakupów w naszym sklepie, że wszelkie Państwa dane osobowe wykorzystywane będą jedynie w celu realizacji zamówienia.

Dane nie będą w żaden sposób udostępniane innym podmiotom lub przetwarzane dla innych celów.

Każdej osobie przesyłającej wypełniony formularz przysługuje prawo i możliwość wglądu do własnych danych i ich korekty oraz uprawnienia wynikające z art.32, ust.1pk. 7 i 6 Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r.

Szczegółowe ustalenia dotyczące danych osobowych  są zawarte w zakładce: Polityka prywatności i RODO.


W przypadku pytań związanych z naszym sklepem prosimy o kontakt telefoniczny 513 327 457  lub e-mailowy sklep@milenabielizna.pl

Przedstawione w sklepie produkty są ofertą katalogową i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych i nie przedstawiają stanów magazynowych.